Kadi Niggulis: Instari uus talendi- ja brändikogemuse konsultant

Tööandjabrändiagentuuri Instar meeskonnaga on liitunud Kadi Niggulis, kes alustas tööd talendi- ja brändikogemuse konsultandina. Tema fookuses on talendistrateegiate kujundamine ja tööandjabrändi ning organisatsioonikultuuri sidumine äri eesmärkidega.

„Minu töö on nõustada juhte, kuidas inimeste puudutavad otsused mõjutavad ettevõtte kasvu ja mainet. Lisaks aitan klientidel värvata võtmetöötajaid,“ selgitab Kadi oma rolli.

Instari asutaja Kersti Vannas tõdeb, et uue tiimiliikme liitumine on suur väärtus: „Instar koondab parimaid eksperte, et luua kõrgeimat kvaliteeti ja lisaväärtust klientidele ning kasvatada Eesti konkurentsivõimet globaalsel tööjõuturul. Kadi on vaieldamatult HR-valdkonnas kogenud tippspetsialist ja suurepärane täiendus meie supertiimi.“

Pikaaegne kogemus HR-valdkonnas

Kadil on üle 15 aasta kogemust personalitöös, keskendudes peamiselt värbamisele ja tööandjabrändingule. Tema karjäär hõlmab nii avalikku sektorit, rahvusvahelisi ettevõtteid kui ka konsultatsiooni.
Viimased viis aastat töötas ta birkle IT-s, kus lõi nullist üles kogu värbamise ja tööandja brändingu funktsiooni rahvusvaheliselt. Seal vedas ta ka ettevõtte OKR-projekti koostöös grupi juhatusega. Varem on Kadi töötanud Nortalis ja Tripodis, kus tema ülesanne oli keerukate värbamisprojektide läbiviimine, sealhulgas tippjuhtide ja inseneride leidmine.

Instar EBC

Instar on tegutsenud juba enam kui 18 aastat, pakkudes täisteenust tööandja brändingu ja värbamise valdkonnas. Ettevõte katab kogu tööandjabrändingu elutsükli – alates uuringutest ja strateegia loomisest kuni elluviimiseni. Lisaks tegutseb Instar Talent värbamisteenuse pakkujana. Teenuseid osutatakse Eestis, Soomes ja kogu Baltikumis.
Alates 2020. aastast esindab Instar Eestit Euroopa tööandjabrändingu agentuuride liidus European Association of Employer Branding Agencies.

Kadi põhimõtted: töötajakogemus on võtmesõna

„Minu jaoks on töötajakogemus ülimalt oluline. Olen teadlikult valinud tööandjaid, kus saan seda strateegiliselt mõjutada, sest tööandja bränd ja värbamine ei too kunagi püsivat tulemust, kui organisatsioonisiseselt ei ole asjad korras,“ rõhutab Kadi.

Kõige olulisem mõõdik tema jaoks on eNPS ehk töötajate soovitusindeks. „Jätkan Instaris endiselt oma ekspertvaldkonnas värbamises, kuid saan klientidele tuua juurde strateegilise vaate, mis loob tuntava mõju ka organisatsiooni äritulemustele,“ lisab ta.


 
Next
Next

Eneli Linnas: Puumarketi uus personalijuht